Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej

 

Adres elektronicznej skrzynki podawczej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Z lewego menu Lista usług należy odszukać usługodawcę (Urząd Gminy w Łęce Opatowskiej) i wybrać odpowiedni wniosek udostępniany przez nasz Urząd. 

(Uwaga: aby można było złożyć wniosek do Urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne – aby je założyć kliknij tutaj) oraz posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1.       Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;

2.       Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu Urzędu Gminy mieszczącego się w pokoju nr 102,103  przy ul. Akacjowej 4 w Łęce Opatowskiej na następujących nośnikach danych:

a.       Pamięć masowa USB

b.        Płyta CD, DVD

Wymagania dotyczące nośników i dokumentów dostarczanych do Urzędu:

Nośniki wymienione w punkcie 2 muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1.       Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes

2.       Akceptowalne formaty załączników to:

a.       DOC, RTF

b.       XLS

c.        CSV

d.       TXT

e.       GIF, TIF, BMP, JPG

f.         PDF

g.       ZIP

3.       Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

4.       Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe takie jak wirusy, konie trojańskie itp. będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.