1. Nazwa sprawy:
Uzupełnienie decyzji organu podatkowego 2. Symbol : 3101 3. Wydział: Referat Finansowy Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej 4. Podstawa prawna : Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku nr 8, poz.60 z późn. zm.) 5. Opłaty: Nie pobiera się 6. Termin odpowiedzi: Miesiąc 7. Jednostka odpowiedzialna: Inspektor d/s księgowości podatkowej 8. Tryb odwoławczy: Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania decyzji. 9. Uwagi: Zgodnie z art.213 §1 Ordynacji podatkowej- strona może w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji zażądać jej uzupełnienia co do rozstrzygnięcia bądź co do prawa, wniesienia w stosunku do decyzji powództwa do sądu powszechnego lub co do skargi do sądu administracyjnego albo sprostowania zamieszczonego w decyzji pouczenia w tych kwestiach. Zgodnie z art.224 § 1 Ordynacji podatkowej – wniesienie odwołania nie wstrzymuje wykonania decyzji. 10. Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia złożony przez osobę ubiegającą się o zaświadczenie