Starosta Kępiński informuje o możliwości składania wniosków na

"Usuwanie z terenu Powiatu Kępińskiego wyrobów zawierających azbest"  w 2018 roku.

 

Do składania wniosków uprawnieni są właściciele nieruchomości z terenu Powiatu Kępińskiego, którzy figurują w Bazie Azbestowej administrowanej przez właściwą Gminę (dla osób fizycznych nie będących przedsiębiorcami) i marszałka województwa (dla pozostałych podmiotów) na których znajdują się wyroby zawierające azbest. 

Szczegółowe zasady i tryb postępowania dotyczącego przyjmowania i rozpatrywania oraz realizacji wniosków o wykonanie usługi na usuwanie azbestu, a także sposobu finansowania zadania i rozliczania środków finansowych przeznaczonych na jego wykonanie określa Załącznik do Uchwały Zarządu Powiatu w Kępnie Nr 253.V.2018 z dnia 16 maja 2018 roku, p.n. Regulamin realizacji zadania p.n. "Usuwanie z terenu Powiatu Kępińskiego wyrobów zawierających azbest".


Regulamin realizacji zadania oraz formularz wniosku wraz z kompletem załączników na usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest jest dostępny na stronach internetowych Starostwa Powiatowego w Kępnie oraz Urzędów Gmin: Kępno, Baranów, Bralin, Łęka Opatowska, Perzów, Rychtal, Trzcinica, a także w siedzibie ww. urzędów.

Wnioski wraz z załącznikami należy składać do dnia 31 lipca 2018 roku w urzędzie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości, z której przewiduje się usunięcie wyrobów zawierających azbest.

Środki finansowe na realizację zadania pochodzą z budżetu Powiatu Kępińskiego, budżetów Gmin oraz z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

 

STAROSTA KĘPIŃSKI

/-/ Witold Jankowski

 

 

 

Kępno, dnia 17 maja 2018 roku