Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Łęka Opatowska

Kolorowy pasek

Udostepnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych

Symbol:
5345

Wydział:
Referat Spraw Obywatelskich

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 06 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych (Tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 1464).
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 stycznia 2015r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz sposobu i trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu (Dz. U. z 2015r. poz. 212 z późn. zmianiami).


Opłaty:
Opłata wynosi 31,00 zł. za dokumentację związana z jednym dowodem osobistym.

Płatne a konto Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej

Nr 69 8413 0000 0100 0101 2000 0102
z zaznaczeniem "opłata za udzielenie informacji o danych osobowych".
Opłata ta stanowi dochód budżetu państwa.


Termin odpowiedzi:
do 30 dni

Jednostka odpowiadająca:
Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej ul. Akacjowa 4, pok. 109, tel. 62 78 14 533

Tryb odwoławczy:
Na decyzję o odmowie udzielenia informacji przysługuje odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji za pośrednictwem Wójta Gminy Łęka Opatowska.

Uwagi:
Wnosząc o udostępnienie danych z ww. rejestru /dokumentacji związanej z dowodem osobistym, należy wykazać interes prawny żądania udostępnienia danych/dokumentacji związanej z dowodem osobistym (wskazanie przepisu prawa materialnego, na podstawie którego wnioskodawca jest uprawniony do żądania udostępnienia wskazanych przez siebie danych/dokumentacji z ww. rejestru lub załączyć dokumenty potwierdzając ten interes. Przykładowe sytuacje wskazujące na posiadanie interesu prawnego to: wezwanie sądowe lub komornicze do podania określonych danych w związku z prowadzonym postępowaniem sądowym lub komorniczym, prowadzone postępowanie w sprawie o sfałszowanie dokumentu tożsamości, postępowanie egzekucyjne) lub przy niemożności wykazania interesu prawnego - wykazanie interesu faktycznego w otrzymaniu danych z ww. rejestru/ udostępnienia dokumentacji, a także należy wskazać informacje o osobie czy dokumencie tożsamości, umożliwiające wyszukanie w ww. rejestrze, a ponadto należy wskazać jakie dane/dokumentacja mają być udostępnione.

Odmowa udostępnienia danych z ww. rejestru następuje w drodze decyzji administracyjnej.


Dokumenty

Załączniki

wniosek o udost. danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych (235.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
wniosek - udost. dokumentacji związanej z dowodem osobistym (233.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Monika Sarnowska
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Monika Sarnowska
Data wprowadzenia:2015-04-01 12:20:41
Opublikował:Monika Sarnowska
Data publikacji:2015-04-01 12:42:59
Ostatnia zmiana:2017-11-23 14:16:04
Ilość wyświetleń:135

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij