Nazwa procedury urzędowej:
Przeniesienie decyzji o warunkach  zabudowy / ustaleniu lokalizacji celu publicznego.

Symbol procedury: 7331


Wydział:Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm)
 

Opłaty:

Opłata skarbowa za wydanie decyzji - 56,00 zł.

Nie podlega opłacie skarbowej przeniesienie decyzji w sprawach budownictwa mieszkaniowego.

Termin odpowiedzi:

Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

Jednostka odpowiedzialna:

Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej,

ul. Akacjowa 4 pok. 108-109,

tel. 062 7814531, 062 7814532

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu, ul. Częstochowska 12 za pośrednictwem Wójta Gminy Łęka Opatowska w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.

Uwagi:
Składający wniosek zobowiązany jest  załączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Do terminu wydania decyzji nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów  zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.
 

Wymagane dokumenty:

Złożenie wniosku o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy / ustaleniu lokalizacji celu publicznego na rzecz innej osoby wraz z załącznikami. Wniosek do pobrania.