1. Nazwa sprawy:

Uzupełnienie decyzji organu podatkowego

 

2. Symbol :

3101

 

3. Wydział:

Referat Finansowy Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej

 

4. Podstawa prawna :

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku nr 8, poz.60 z późn. zm.)

 

5. Opłaty:

Nie pobiera się

 

6. Termin odpowiedzi:

Miesiąc

 

7. Jednostka odpowiedzialna:

Inspektor d/s księgowości podatkowej

 

8. Tryb odwoławczy:

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania decyzji.

 

9. Uwagi:

Zgodnie z art.213 §1 Ordynacji podatkowej- strona może w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji zażądać jej uzupełnienia co do rozstrzygnięcia bądź co do prawa, wniesienia w stosunku do decyzji powództwa do sądu powszechnego lub co do skargi do sądu administracyjnego albo sprostowania zamieszczonego w decyzji pouczenia w tych kwestiach.

Zgodnie z art.224 § 1 Ordynacji podatkowej – wniesienie odwołania nie wstrzymuje wykonania decyzji.  

 

           

10. Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zaświadczenia złożony przez osobę ubiegającą się o zaświadczenie