Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
1. Nazwa sprawy:
Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
2. Symbol :
3118
3. Wydział:
Referat Finansowy Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej
4. Podstawa prawna :
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku nr 8, poz.60 z późn. zm.)
5. Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 21 zł
6. Termin odpowiedzi:
Bez zbędnej zwłoki – najpóźniej do 7 dni
7. Jednostka odpowiedzialna:
Inspektor d/s księgowości podatkowej
8. Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu za pośrednictwem organu wydającego postanowienie w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania postanowienia.
9. Uwagi:
brak
10. Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia złożony przez osobę ubiegającą się o zaświadczenie
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.